Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
58013 Україна м. Чернівці вул. Комарова 28В тел.: +38 (0372) 58-12-49
Консультативний пункт

Для батьків

Вперше до дитсадка


 

Прихід у дитячий садок — перший серйозний етап соціального життя дитини. Досі вона спілкувалася тільки з членами родини, приятелями, сусідами або з тими, кого дорослі запрошували у дім. І от у садочку… — багато незнайомих облич, нова обстановка..

З чого починати?

1. Розповідайте дитині якомога більше доброго про заклад і активно привчайте її до самостійності.

2. Батьки і вихователі — є зразком для наслідування дитиною, зокрема і рідної української мови.

3. Режим дня дитини вдома має бути наближеним до режиму дня у дошкільному закладі.


А режим дня у садочку такий:


Режим дня ДНЗ №33 «Оселя талановитих»

Ранкова зустріч дітей, ігри,

індивідуальна робота, ранкова 8:00 - 8:30

гімнастика

Температурний скринінг

Сніданок 8:30-8:50

Підготовка до занять, заняття 9:00 — 10:30

Підготовка до прогулянки. 10:30-12:20

Прогулянка.

Година творчості

Повернення з прогулянки, обід 12:30 - 13:00

Сон 13:00-15:00

Поступовий підйом, оздоровчі 15:00-15:30

процедури

Ігри, самостійна діяльність, заняття 15:30-16:30

Вечеря 16:30-16:50

Підготовка до прогулянки, 16:50 —18:15

прогулянка

Повернення дітей додому, бесіда з 18:15-18:30

батьками

Ви уже готові до поступлення дитини у садочок?

Вам необхідно підготувати такі документи:

· свідоцтво та копію свідоцтва про народження дитини;

· паспорт батьків;

· медичні документи (довідка про стан здоров’я дитини та інформація про її щеплення).

Вас цікавить черговість зарахування дитини до дошкільного закладу?

На це питання нам дає відповідь п.10 Положення про заклад дошкільної освіти» ( постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2021р.№ 86 )

А саме: Першочергово до державних (комунальних) закладів дошкільної освіти зараховуються діти, які:

1) проживають на території обслуговування державного (комунального) закладу дошкільної освіти (в разі її встановлення його засновником (засновниками);

2) є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які вже здобувають дошкільну освіту в такому закладі дошкільної освіти;

3) є дітьми працівників такого закладу дошкільної освіти;

4) належать до категорії дітей з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннями інтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями;

5) належать до категорії дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які влаштовані під опіку, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, патронатну сім’ю, а також усиновлених дітей;

6) перебувають у складних життєвих обставинах та на обліку в службах у справах дітей;

7) діти з числа внутрішньо переміщених осіб чи діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;

8) мають право на першочергове зарахування до закладів освіти відповідно до закону.

Під час подання заяви про зарахування дитини до державного (комунального) закладу дошкільної освіти один з батьків або інший законний представник дитини повинен пред’явити оригінал документа, що підтверджує право на першочергове зарахування дитини, та зазначити його реквізити у заяві. У разі коли право на першочергове зарахування не підтверджено, дитина зараховується до державного (комунального) закладу дошкільної освіти на загальних підставах.

А також батьки подають заяву:

Директору ДНЗ № 33

ЦРД «Оселя талановитих»

_____________________________

прізвище та ініціали батька (матері)

або особи, яка їх замінює

який(а) проживає за адресою, контактн. тел.

__________________________________

__________________________________

ЗАЯВА

Прошу влаштувати дитину ______________________________________

(прізвище, імя)

дата народження «____» ____________________________ 20_____ року

в дошкільний навчальний заклад № 33 ЦРД «Оселя талановитих»

1. Даю згоду на збір, обробку, збереження персональних даних та передачі 3-м особам в межах їх компетенції.

_____________

підпис
2. Із Статутом ДНЗ № 33 ЦРД «Оселя талановитих» ознайомлений
:
«____» _________________20___ року _____________

підпис
3. З пунктами 6.4,-6.4.4 Статуту ДНЗ № 33 ЦРД «Оселя талановитих» ознайомлений(а) та зобов’язуюсь виконувати

«____» _________________20___ року _________________

підпис

4. Даю згоду на призупинення діяльності закладу для проведення ремонтних робіт в літній період на один місяць. «____» _________________20___ року _________________

5. Даю згода на –фото,-відео фіксацію моєї дитини під час освітнього процесу

«____» _________________20___ року _________________

підпис

З повагою, директор ДНЗ №33ЦРД «Оселя талановитих» МАРІЯ Квасецька

22.04.2021р.

 

 

Батькам про екологічне виховання

Підготувала вихователь-методист Гошовська Л.С.

 
 

Для батьків

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МУЛЬТФІЛЬМІВ НА ОСОБИСТІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Дослідження було направлено на перевірку гіпотези про  вплив сучасної мультиплікації на свідомість та особистість дитини, а саме герої фільмів чи мультфільмів, які дитина бачить на екрані щодня, слугують для неї прикладом для наслідування.

Основна мета проведення дослідження – визначення основних аспектів впливу мультфільмів на соціалізацію дітей старшого дошкільного віку.

Дослідження засвідчило, що дітям більш до вподоби мультфільми зарубіжного виробництва, які є більш сучасними, яскравими в порівнянні з мультфільмами вітчизняного виробництва. Вони також впливають на формування ґендерних стереотипів у дітей старшого дошкільного віку

Значна частина батьків переживає через посилений інтерес дітей до телебачення, зокрема мультфільмів, що відволікає їх від навчання та різноманітних корисних видів діяльності. Та все ж, діючи свідомо й дотримуючись певних правил, батьки можуть зробити мультфільми помічниками у вихованні та розвитку дітей. Пропоновані рекомендації розроблено із врахуванням результатів дослідження, викладених вище.

Рекомендації батькам щодо перегляду мультфільмів дітьми:

- Домовлятись про час та графік перегляду дитиною мультфільмів.

- Не допускати перебування дитини перед екраном, монітором більше ніж 2 годин на добу.

- Не дозволяти дитині дивитись мультфільми, що орієнтовані на дорослу аудиторію.

- Намагатися частіше передивлятися з дитиною її улюблені мультфільми. Після спільного перегляду обов’язково обговорювати з дитиною побачене. З’ясувати, які висновки зробила для себе дитина, її ставлення до головних героїв, як вона оцінює вчинки героїв мультфільму.. Це навчить дитину аналізувати вчинки та розуміти почуття й емоції інших людей.

- Після обговорення запропонувати дитині намалювати героїв мультфільму. При цьому слід звернути увагу на зображення емоцій героїв.

- Дізнайтеся, які мультфільми є улюбленими для дитини. Скористайтеся Інтернетом, аби дізнатися про даний мультфільм якомога більше. Таким чином, ви можете попередити перегляд дитиною мультфільму, що не підходить для перегляду дитині певного віку.

- Для дошкільника не рекомендується дивитися мультфільми перед заняттями, оскільки потім важче налаштуватися на заняття.

- Намагатися не використовувати телевізор «для фону» або тоді, коли дитину нема чим зайняти.

- Переконуйте дитину власним прикладом. Не проводьте перед екраном увесь свій вільний час. Майте хобі, привчайте дошкільника до розумного проведення вільного часу.

- Виділіть один день без телевізора та гаджетів для всієї родини. Проведіть цей час разом, займіться з дитиною чимось цікавим та розвиваючим.

- Не допускайте дитячої самотності, того, щоб кращим другом дитини став екран чи монітор, гаджети, мультиплікаційні герої, а не сім’я.

Від того, скільки уваги батьки приділяють дитині, як часто цікавляться особистим життям, залежить її вибір.

- Дбайте про своїх дітей.

 

З повагою, вихователь ДНЗ №33ЦРД «Оселя талановитих» Бурлачук К.І.

 

 
 

Консультуємо педагогів нашого закладу

 

 

Щодо підвищення кваліфікації
та атестації педагогічних працівників


У Постанові Кабінету Міністрів України від 21.08.2019р. №800 «Порядок підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» та у листі МОН України від 04.11.2019року встановлено мінімальні вимоги щодо обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної:

· 24 години, якщо завершення атестації припадає на 2020 рік;

· 48 годин, якщо завершення атестації припадає на 2021 рік;

· 72 годин, якщо завершення атестації припадає на 2022 рік;

· 120 годин, якщо завершення атестації припадає на 2023 рік та наступні роки.

Адміністрація

 

 
 

Для батьків

Хто має право забирати дитину із дитячого садка?

Тільки батьки та особи, що їх замінюють, несуть відповідальність за дитину

Відповідно до статті 150 Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 р. №2947- ІІІ (зі змінами, далі - Сімейний кодекс) батьки зобов'язані піклуватися про здоров'я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток. Частиною 6 статті 12 Закону України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 р. № 2402-ІІІ (зі змінами, далі - Закон № 2402) встановлено, що батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за порушення прав і обмеження законних інтересів дитини на охорону здоров'я, фізичний і духовний розвиток, навчання, невиконання та ухилення від виконання батьківських обов'язків відповідно до Закону № 2402. У частині 3 статті 8 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001 р. № 2628- ІІІ (зі змінами, далі - Закон № 2628) зазначено, що батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, а також збереження їх життя, здоров'я, людської гідності. Згідно з частиною 2 статті 11 Закону України „Про дошкільну освіту”, дошкільний навчальний заклад створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання.

Тобто вищезазначені норми встановлюють відповідальність батьків або осіб, які їх замінюють, та дошкільного навчального закладу за навчання дітей, збереження їх життя та здоров'я тощо. Крім того, слід зазначити, що відповідно до частини І статті 6 Сімейного кодексу, правовий статус дитини має особа до досягнення нею повноліття.

Тільки повнолітнім вихователь має право передавати дитину

Частина 2 статті 6 Сімейного кодексу визначає, що малолітньою вважається дитина до досягнення нею чотирнадцяти років. Неповнолітньою вважається дитина у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років. Відповідно до статті 32 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 р. № 435-ІV (зі змінами, далі - Цивільний кодекс) фізичні особи у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років мають неповну цивільну дієздатність. Умови набуття та надання повної цивільної дієздатності визначаються статтями 34 та 35 Цивільного кодексу. Забирати з дошкільного навчального закладу своїх братів та/або сестер має право лише особа, яка досягла повноліття. Зазначені вище норми встановлюють відповідальність батьків або осіб, які їх замінюють, та дошкільного навчального закладу за навчання дітей, збереження їх життя та здоров’я тощо. Відповідно до частини 1 статті 6 Сімейного кодексу, правовий статус дитини має особа до досягнення нею повноліття (18 років). Якщо малолітню дитину із садочка забирає старший брат чи сестра, які не досягли повноліття, вони самі ще є дітьми. Батьки зобов’язані виконувати зазначені вище норми по відношенню до обох своїх дітей.

Якщо неповнолітня дитина забирає з садочка маленьких братика/сестричку, батьки, вихователі та керівник закладу, даючи згоду на такі дії, наражають на небезпеку обох дітей. 3 огляду на це, забирати з дошкільного навчального закладу своїх братів та/або сестер має право лише особа, яка досягла повноліття. Батьки або особи, що за їх дорученням приводять дитину в дошкільний заклад, мають передати дитину вихователю або тому працівникові ДНЗ, який приймає дітей у цей час. Неприпустимо відправляти дитину в дошкільний заклад саму, без супроводу дорослого.

Увечері вихователь зобов'язаний передати дитину батькам або іншій особі, що прийшла за їх дорученням. Вихователь не має права віддавати дітей з дошкільного закладу НЕПОВНОЛІТНІМ ДІТЯМ, БАТЬКАМ У НЕТВЕРЕЗОМУ СТАНІ.

Якщо мають місце випадки , коли батьки не вперше приходять у нетверезому стані за дітьми, то завідувач ДЗО повинна повідомити про це місцеві органи опіки та піклування, які уже вирішуватимуть чи застосовувати до таких осіб дисциплінарні заходи.

Батьки мають правозалучати до виховання дитини інших осіб

Оскільки відповідно до чинних нормативно-правових актів батьки мають право залучати до виховання дитини інших осіб, то за потреби інші особи можуть забирати дитину з дошкільного закладу. У цьому випадку мають написати ім' я завідувача відповідну заяву з переліком осіб, яким довірено забирати дитину з дошкільного навчального закладу. На підставі цієї заяви керівник навчального закладу дає згоду на те, щоб, окрім батьків, дитину з ДНЗ забирали інші особи (за наявності у них документів, що посвідчують їх особу).

Розлучені батьки, що мають судові спори по дитині, повинні попередити керівника освітнього закладу

Відповідно до статті 153 Сімейного кодексу України мати, батько та дитина мають право на безперешкодне спілкування між собою, крім випадків, коли таке право обмежене законом. Стаття 159 Сімейного кодексу України передбачає вирішення судом спору щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї, зокрема:

1. Якщо той із батьків, з ким проживає дитина, чинить перешкоди тому з батьків, хто проживає окремо, у спілкуванні з дитиною та у її вихованні, зокрема якщо він ухиляється від виконання рішення органу опіки та піклування, другий із батьків має право звернутися до суду з позовом про усунення цих перешкод.

2. Суд визначає способи участі одного з батьків у вихованні дитини (періодичні чи систематичні побачення, можливість спільного відпочинку, відвідування дитиною місця його проживання тощо), місце та час їхнього спілкування. {Абзац перший частини другої статті 159 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1397-VI від 21.05.2009} В окремих випадках, якщо це викликано інтересами дитини, суд може обумовити побачення з дитиною присутністю іншої особи. Під час вирішення спору щодо участі одного з батьків у вихованні дитини береться до уваги ставлення батьків до виконання своїх обов'язків, особиста прихильність дитини до кожного з них, вік дитини, стан її здоров'я та інші обставини, що мають істотне значення, в тому числі стан психічного здоров'я одного з батьків, зловживання ним алкогольними напоями або наркотичними засобами. {Частину другу статті 159 доповнено абзацом третім згідно із Законом № 1397-VI від 21.05.2009}

Доповідьпідготувала

соціальний педагог

Скиданюк Л.В.

 

 
 

Сторінка 1 з 5

Шлях: Головна Консультативний пункт