Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
58013 Україна м. Чернівці вул. Комарова 28В тел.: +38 (0372) 58-12-49

Сторінка логопеда

 

 - Сторінка логопеда - Сторінка логопеда

Любі діти, пропоную вам:

1. Викласти геометричні фігури із кришечок різного розміру. Зробіть так,як я зробила. Я прошу вас потренувати свої пальчики.

2. Назвати ці геометричні фігури, якого вони кольору. Назви геометричну фігуру, яка найбільша, яка найменша, а які рівні по величині.

3. Назвати фігури, у слові яких є звук «Р», поділити слова на склади. Придумай речення із назвами геометричних фігур.

4. Знайти у своїй кімнаті предмети, які мають форму геометричних фігур, викладених тобою.

Сподіваюся, що вам допоможуть братики і сестрички, тато і мама, бабуся і дідусь.

З повагою, Марія Квасецька

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 - Сторінка логопеда - Сторінка логопеда

Любі діти, шановні батьки наближається особливе свято - свято Пасхи. Наш керівник гуртка Ірина Романюк у фейсбуці започаткувала челендж #великодня_оселя. Ми пропонуємо вам долучитися до цієї події і разом з тим потренувати свої пальчики. Ну, що спробуємо?

З повагою, Ярина та Марія Квасецькі

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Якщо будете мати бажання, то, будь ласка, вивчіть вірш та загадку. Під час роботи з художнім словом ви можете повторити гру «Впіймай звук».

 

І.КРИВОШЕЯ

СОПІЛКА

Ой у поді, у овсі

Співа перепілка,

А на горі, на високій

Виграє сопілка.

Синьоокеє хлоп’ятко

Ягняток пасе,

Голос славної сопілки

По лісу несе.

 

ЗАГАДКА

Я найперша зацвітаю

Синім цвітом серед гаю.

Відгадайте, що за квітка,

Бо мене не стане влітку.

(Пролісок)

Сподіваємося вам буде цікаво. Чекаємо ваших пропозицій.

З повагою, Марія та Ярина Квасецькі.

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ГРА. «ЧИ Є ЗВУК «С» У СЛОВІ» АБО «ВПІЙМАЙ ЗВУК»?

Правило гри: Дитині пропонується плеснути у долоні, якщо почує звук «С» у слові, а якщо його там нема, то можна тупотіти ніжками.

Син, сито, сукня, шпалери, коса, ковбаса, возик, ластівка, редиска, коза, коса, каска, казка тощо.

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Шановні батьки, у роботі з дитиною важливо врахувати її індивідуальні особливості. Правильно починати з легких завдань, поступово ускладнювати. Успіх у виконанні таких завдань сформує у дитини упевненість, підвищить мотивацію до навчання. Наприклад, назви слова із звуком «С», а потім назви імена дівчаток, у слові яких є звук «С», а потім імена хлопчиків і т.д.

З повагою, Марія та Ярина Квасецькі.

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 -    Поради батькам.Сторінка логопедів Марії та Ярини Квасецьких

Шановні батьки! Пропонуємо Вашим дітям завдання на закріплення звуків С і С*.

Бажано проводити їх двічі на день по 10 -15 хвилин.

Інтелектуальні розминки

1. Що отримаємо, коли заплетемо волосся?

Маленький, дзвінкоголосий, заховався в кущ калини та співає пісню чарівну.Хто це?

Скільки було гномів у Білосніжки?

І Чернівці, і Київ, і Львів - це……….

2. Спробуй швидко відповісти, які тварини можуть це робити:

Рохкає -…., гавкає -….., плутає сліди -…….

3 Як зветься той лікар, що лікує зуби?

Fitness journal

Шлях: Головна Консультативний пункт Сторінка логопеда